Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

пʼятниця, 27 листопада 2009 р.

Моє улюблене творіння!






Не знаю чому, але саме відкриточка (яка ще навіть не підписана, так як призначення їй ще не придумане) стала моєю улюбленою. Можливо тому, що одна із перших моїх творінь у цій сфері...
Натхнення на її створення у мене прийшло після першої покупки паперу у Яни.

7 коментарів:

  1. Суперова відкриточка! В мене щось зазвичай не вистачає терпіння і фантазії для таких складних речей! А ти - молодчиночка! Люблю тебе!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Сонечко! Ти ж знаєш, як я над нею старалась....

    ВідповістиВидалити
  3. і мені дуже подобається :) дівчата, в мене тут давно ідея назріває, організувати якусь зустріч для тернопільських і зайнятися новорічними листівками чи це чимось? бажаючі будуть?

    ВідповістиВидалити
  4. Звичайно будуть!!! Це ж буде маса вражень і ще більше новорічний настрій! Я ЗА!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. а коли? :) і може Мар"яну теж спитай ну і інших, може ще будуть бажаючі :)

    ВідповістиВидалити
  6. Мар'яна однозначно за! Їй тільки заїкнись про щось схоже, як вона вже тут як тут. А інших також попитаємо. Щодо часу - не знаю. Може краще на якихось вихідних? Хоча в нас і п'ятниця вільна...

    ВідповістиВидалити
  7. ну п"ятниця це сьогодні :) хоча підозрюю мається на увазі наступна :) справа в тому що я працюю з 14 години, а з ранку ви мене самі бачили - сплю на ходу :)
    вихідний в мене неділя, але можемо і на суботу щось придумати, ну або постаратися і таки організувати щось зранку :) може якось вийде і на п"ятницю взяти вихідний

    ВідповістиВидалити