Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

неділя, 29 листопада 2009 р.

Різдв'яний віночок


Після створення блогу у мене був неймовірний настрій і нахлинуло шалене натхнення. А так, як недавно прикупила нарешті акварельні олівці, дуже хотілось їх випробувати. Ось що з цього получилось. На жаль, тут поки що відсутні написи. Працюю над їх створенням. Тому поки що з цим затримки, як і на попередній відкриточці з віночком...

4 коментарі:

  1. Суперово! І ддуже гарна стрічечка!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую! То мені Вікуська з Польщі таку красу привезла

    ВідповістиВидалити
  3. І стрічка і віночок і взагалі :) Люблю такі поєднання!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже дякую! Мені самій дуже подобаються такі кольори )))

    ВідповістиВидалити