Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

пʼятниця, 27 листопада 2009 р.

Моя ялиночка!


В продовження новорічної тематики не можу промовчати про свою ялиночку, яка попередньо мала бути віночком. А так, як я не люблю одноманітності - не цікаво робити лише віночки, плани трішки змінились і ось, що вийшло. Мар'янка була в захваті....

3 коментарі:

  1. Ще б не бути в захваті- так ніжно, просто, а головне- особливо!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Спаравді цікава! Дуже сподгобалась!

    ВідповістиВидалити
  3. Я бачила віночок виконаний в схожому стилі. От і вирішила, що ХОЧУ ЯЛИНКУ!!!

    ВідповістиВидалити