Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

вівторок, 15 грудня 2009 р.

Дещо трішки новіше...









У п"ятницю в моєї дорогої дружки-подружки Ірусі був День Народження. Їй надарували багато цікавих подарунків і я не обділила її своєю увагою. Спеціально для неї я зробила ось таке чудо, взявши за приклад ось цю новорічну красуню-відкритку. Я дуже люблю російську приказку: меткий глаз - косыи руки.... От і у мене так вийшло з основним написом на відкритці. Трішки не розрахувала місця))) Іруся мене зрозуміла і пробачила))) Чесно обіцяю - я більше так не буду!!!

6 коментарів:

  1. Oh, what a beatiful card you have made. Love the colours :)

    Hugs from Nina

    ВідповістиВидалити
  2. This card is beautiful.
    Cute image, pretty papers and fantastic details.

    Hugs,
    Marina

    ВідповістиВидалити
  3. Thank you very much! It's nice to hear that.
    Nina, I love these colours too )))

    ВідповістиВидалити
  4. Marina, danke schön! Das ist mir angenehm. Leider habe ich nicht sehr viele verschiedene Blumen und Details. Es gibt für uns sozusagen schwer zu kaufen (oder zu finden). Und das Papier ist einbißchen teuer )))

    ВідповістиВидалити
  5. Гарненька листівка. І серединки гарнор оформлюєш :). Заходь до мене за нагородами

    ВідповістиВидалити