Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

неділя, 20 грудня 2009 р.

Нагорода!



Нарешті мені повезло! Я вперше отримала нагороди. І до того ж не одну, а зразу дві!!!
Отримала я їх від чудової майстрині Алли. Велике тобі дякую!!!
А правила дуже прості:
+ 1.
Подякувати людині, яка тебе нагородила.
+ 2.
Розмістити на своєму блозі посилання на блог людини, яка тебе нагородила.
+ 3. Розмістити на своєму блозі емблему нагороди.
+ 4. Нагородити 10 блогів.
5. Додати посилання на цих 10 блогів.
6. Відправити коментарі номінантам про нагороду.

Одже, перших чотири пункти я вже виконала, приступаю до наступних.
Нагороду отримують:
1. Мар'янка
Grushe4ka
2. Яночка
3. Nina
4. Hrustiashka-Кучеряшка
5. Svitlana Nagorna
6. Freetany
7. Marina
8. Nestis
9. Kim Piggott
10. Elin

Всі пункти виконані. Дівчата, Ви всі просто молодці. Я в захваті від Ваших робіт)))

5 коментарів:

  1. дякую за нагороду! мені дуже приємно :)

    ВідповістиВидалити
  2. Я хоть якось змогла подякувати за ту красу і радість, яку ти даруєш людям )))

    ВідповістиВидалити
  3. Congratulations on your awards!
    Thank you so much for passing this onto me. I am so thrilled to receive this from you!
    hugs
    kim x

    ВідповістиВидалити
  4. На здоров'ячко! Я люблю дарувати радість людям)))

    ВідповістиВидалити