Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

понеділок, 18 січня 2010 р.

Нова цукерочка!

Чудова активістка рядів скраперів Дашик щоразу дивує нас новими витворами. На цей раз вона здивувала нас ще більше. Дашик відкрила власний скрап-магазин!!! Вітаємо. Бажаємо багато покупців і успіху! Поряд із магазином створено також блог для останніх новин та подій із світу скрап-магазину "I Love Scrap". І на честь цих чудових новин ні чим не менш чудова цукерка. І вона як завжди смачнюча. Розіграш цього багатства відбудеться 8 лютого. То ж поспішайте!

Немає коментарів:

Дописати коментар