Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

пʼятниця, 29 січня 2010 р.

Щось новорічно-червоненьке...


Сесія - то дуже прикра штука. Вона відби
рає абсолютно весь робочий і вільний час! Та ось вона вже нарешті позаду і я з полегшенням можу зітхнути і взятись за роботу. Отримувач цієї відкритки був визначений давно. В Grushe4k-и ще 7 січня був день Народження і відкриточка для нєї задумувалась дуже весела і зовсім не зимова. Та, як то буває в процесі, були підібрані червоно білі кольори і ... відкриточка стала зимовою ))) Думаю, Мар"янка мені пробачить цей прокол і змириться з тим, що роджена вона взимку. Я тебе ще раз вітаю!!!!



1 коментар:

  1. Я більш ніж впевнена, що Мар'янка пробачить=))))))))
    Ще раз дуже дякую за вітання - воти такі цінні для мене! Люблю тебе!!!

    ВідповістиВидалити