Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

пʼятниця, 29 січня 2010 р.

Полосата листівочка



Ввечері подзвонила до мене сестричка і попросила зробити для її подруги на день Народження відкриточку. Ідей море, але вибрати якусь одну і остаточно сформовану було важко. В процесі роботи було внесено багато змін. Адже в уяві картинка вимальовується одна, а втілити її в життя з такою ж точністю важкувато буває. тому маємо те, що маємо. Всередині мали бути привітання і побажання. Та, на скільки мені відомо, іменинниця разом із подругами одразу ж і "в один голос" придумали вклеїти туди фотографії з того ж самого святкування... Мені й самій цікаво буде подивитись на результат )))

1 коментар:

  1. Класнюща вдалась!!!!! І все таке в колір=) І місце для фото - просто суперська ідея! Ти МОЛОДЧИНОЧКА!!!

    ВідповістиВидалити