Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

вівторок, 16 лютого 2010 р.

"Зроби Сам(А)" 1 рочок!!!


1 рочок - це звичайно не великий ювілей, але він найкращий, адже ПЕРШИЙ... Яночко та Олесь, насамперед, хочу привітати Вас, адже завдяки Вам і Вашим старанням існує такий чудові Блог про саморобні речі Зроби Сам(А). Тут щораз черпаєш нові знання, навички, натхнення і всілякі цікавинки. Ви також багато і невтомно трудитесь над інтернет-магазином товарів для скрапбукінгу та листівок ручної роботи Зроби Сам(А). Тут можна знайти товари на будь-який смак, побажання та завдяки їм втілити в життя свої задуми. А з Вами особисто завжди приємно спілкуватись!
Велике Вам ДЯКУЮ!
А наступне ДЯКУЮ за можливість отримати від Вас такі чудові подарунки.
Адже Яна та Олесь в честь дня Народження свого "вихованка" розіграти між своїми читачами. Та знову сюрприз - переможців буде не один, а декілька. Адже й номінацій також декілька.
От наприклад, перша: розмісти фото та активне посилання на свому блозі і можеш виграти "халявку".
Друге: привітай Яну та Олеся - і в Тебе знову є можливість отримати чудовий подарунок.
І навіть третє: створи власний МК - і знов борися за шикарний приз від "Зроби Сам(А)"!!!
Детальніші умови цієї класнючої акції читай ТУТ.

1 коментар: