Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

понеділок, 8 березня 2010 р.

І знову 8 Березня!

Щоб завершити вже цю тему викладу ще одну свою роботу. Цей задум визрівав в моїй голові ще з Нового року. І матеріали були приготовлені вже давно. Та постійно чогось не вистачало: то часу, то натхнення, то елементарного бажання ))) Та нарешті прийшлось. Адже саме цю відкриточку я обіцяла своїй сестричці. І ось привід. Такщо треба було поспішати.

Мені дуже подобаються відкритки, які всередині оформлені відповідно до основної частини. Тому серединку я старалась виконати в такому ж стилі.

Ось тут ще одне фото кінцевої сторінки, яка також вписується в основну тематику. А також трішки блище основні елементи. Так краще видно об"єм )))


Немає коментарів:

Дописати коментар