Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

понеділок, 8 березня 2010 р.

Ура! Я виграла!

Ось і настав цей день - перше свято весни - 8 Березня. Насамперед хочеться привітати всіх жінок і дівчат з цим прекрасним святом. Бажаю усім бути веселими, життєрадісними, щасливими і коханими! Нехай ваше життя буде сповнене лише радістю і кольоровими враженнями!
Але сьогодні і ще одне свято! В найкращого блогу та інтернет-магазину сьогодні день Народження! Їм виповнюється рочок! Ще раз вітаю! Отже сьогодні відбувся і розіграш подарунків від Зроби Сам(а)! Тому спочатку пожаліюсь ((( Маю я таке "щастя", що у всіх цукерках, у яких я беру участь, виграє та, чий порядковий номер (присвоєний під час розіграшу) поряд з моїм (на один більше, або менше). І ось знову: я була 25 - виграв 24. Та нічого, я не розчарована. Навпаки, я дуже рада за переможницю.
Ну що ж? Досить нюняти. Пора хвалитись. Я виграла ось такий чудовий дирокол. Моїй відкриточці присвоїли перше місце "за винахідливість" - за словами Яни та Олеся. Мені дуже приємно! І я дуже вдячна за такий класний подарунок до сьогоднішнього свята.
А тепер трішки і про саму відкритку. Оскільки умовою було: присутність на відкритці цифри один, я захотіла створити щось неординарне. Ось що з цього вийшло )))

Цифра один є. Дальше мені хотілось наголосити - для кого саме ця відкриточка. Тому використала колір та візерунок паперу, яким оформлений сайт Яни та Олеся. По тій самій ж причині і було використано емблему їхнього блогу. На перший погляд відкриточка вийшла трошки темнувата, та я старалась якомога більше розвеселити її. Ось вигляд із середини:

На одному із тегів мало бути фото Яни та Олеся (відредаговане в колір сепія). та на жаль прінтер трішки завис і фото відмінилось. Та Яночка пообіцяла вклеїти її сама ))) Буду рада побачити результат.

1 коментар: