Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

понеділок, 8 березня 2010 р.

Прийшла весна

І знову головною темою допису буде 8 березня. Ця відкриточка була зроблена для мами (мого чоловіка). Оскільки ми на вихідні їздили до неї в гості, треба було (хоть і трішки на перед) але все ж таки привітати. В процесі обдумування варіантів натрапила на ескіз тюльпанів, які особисто мені завжди здаються дуже весняними квітами. То ж захотілось розмалювати і використати саме цей малюнок. Ось таке то все разом:

Також дуже захотілося метелика. Відповідно він і був розмальований в колір до квіточок (по крайній мірі я старалась). На "животику" метелика камінчики. А оскільки вусика дуже тоненькі і вирізати їх важко, то вони домальовані на основі. Напис запозичила у Яни, за що їй велике дякую! Напис та метелик на папері зістареному кавою. Тут не дуже добре видно, але він попередньо був пом"ятий, а потім після сушіння пропрасований. Мені дуже сподобався ефект. Я його застосовувала також тут. Ось ще одне фото лише центральної частинки:

Немає коментарів:

Дописати коментар