Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

субота, 17 квітня 2010 р.

Мені сподобалось...

Моїх батьків запросили на святкування 50-річчя. Мама зразу попросила в мене листівку. Оскільки нічого готового в мене не було, довелось зробити. Справа в тому, що цього тижня часу в мене практично не було, та й вчора ще з чоловіком вирішили в кіно сходити. От і сиділа я пів ночі - листівку робила, бо НАТХНЕННЯ прийшло )))
Ось таке невеличке чудо получилось в результаті моїх нічних посиденьок. Чесно кажучи, мені вона сподобалась... Так оформлена обкладинка. Метелики приклеєні лише "тулубом", тому ніби махають клильцями. Три квіточки намальованого букету також об'ємні.Всередині використаний папір з тієї ж серії, а також квіточки в стилі обкладинки.А ось і ще декілька деталей. Насправді цей букетик було важкувато приклеїти, не пом'явши при цьому паперу. Та в мене є дуже хороший і, при цьому, дешевий клей. Він дуже рідкий, але схоплює моментально, ще краще від будь-якої "крапельки". От я і намотала на букетик вати, налила на неї того клею і запхала в паперовий ріжок. Це дозволило мені гарненько притиснути папір, не пошкодивши його, і клей гарненько все приклеїв...Написи видруковані на комп'ютері, а потім заламіновані фольгою шоколадного кольору (під колір картону-основи). На жаль, на фото цього не видно, а насправді дуже гарно відблискує )))


4 коментарі:

  1. мені дуже сподобалось!
    а що значить "заламіновані фольгою"?

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже дякую за приємні слова.
    lastivka - в мене є ламінатор. Але замість плівки для ламінування я на сам текст кладу тоненьку кольорову фольгу. При нагріванні ламінатором колір від фольги залишається на моїх буковках, а решту я просто викидаю )))

    ВідповістиВидалити