Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

неділя, 18 квітня 2010 р.

І знову нагорода.

Як виявляється, ще тиждень тому я отримала нагороду. Оскільки в мене трішки не було часу, я щойно сьогодні її забрала. Дякую Джульєтка. Мені надзвичайно приємно, що мої роботи визнають майстрині такого високого рівня ))) А ось і сама нагорода.
За всім відомими правилами я повинна:
1. Подякувати людині, яка мене нагородила.
2. Розмістити на своєму блозі посилання на блог людини, яка мене нагородила.
3. Розмістити на своєму блозі емблему нагороди.
4. Нагородити 10 блогів.
5. Додати посилання на цих 10 блогів.
6. Відправити коментарі номінантам про нагороду.

Отже від мене цю нагороду отримують:
1. Ирина - Mote's Site
2. Мар'янка - Feel The Light
3. Алла - Мои Увлечения
4. ANEttKA - Дело Рук
5. Світлана - Від Душі
6. Анна - ScrapArt by Anhen
7. Tanka - Ярмарка Вдохновения
8. Надя - Мастерская Маленьких Чудес
9. Анна - Скрапим Вместе
10. Татьяна - Мой свежий ветер

Ваші роботи просто суперові!!! Так тримати!

3 коментарі:

  1. дякую за нагороду, дуже приємно :)

    ВідповістиВидалити
  2. Огромное спасибо:))))) И тоже поздравляю и тебя и девочек с наградой:)) Пойду знакомиться с другими:))))

    ВідповістиВидалити