Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

вівторок, 27 квітня 2010 р.

Подаруночок в Іспанію!

Поки я зібралася виставити останнє своє творіння, воно вже добралось до Іспанії. Створена ця листівка була спеціально для дуже хорошої людини, якої я вже давно не бачила.
Ірусь, ще раз вітаю з днем Народження!
А ось так виглядав подарунок.
Це була коробочка, по виготовленні якої ось тут MU-HA показала чудовий і детальний МК.
Тому почну по-порядку. Саме так виглядала основна листівка на коробочці та її розворот, де і були написані побажання.
Напис приклеєний на об'ємний скотч, а самі слова знову були заламіновані фольгою, щоправда цього разу червоного кольору (для загальної гармонії). Дуже вже мені сподобався такий стиль написів )))Також мені подобаються ось такі виштамповані квіточки, які ніби не влізлись цілими на листок.

Дальше з коробочки висувалась шуфлядка, в якій була захована ще одна листівочка )))
Маленьку листівочку я, знову ж таки, намагалась виконати у загальному стилі: такий ж папір і така ж центральна квіточка. Ось ще декілька фото з різних ракурсів. Взагалі, така коробочка розрахована на грошовий подарунок. А оскільки подарунок до листівки прикріплявся зовсім інший, всередині на Іруську чекав ще один невеличкий сюрприз... Фото її найкращих "куліжанок", які за нею дуже сумують і які, власне, і передавали для неї подарунок та найщиріші вітання )))
Місце на фото я вирізала дироколом, який виграла нещодавно у Яни. А ось ще одне загальне фото всієї листівки, розібраної по частинках.

9 коментарів:

  1. Люся то пише 1ринки Меленчук мама. Золотко ти супер. майстер на вс1 руки. Мен1 1ринка показала по фото цю откриточку я просто в захват1. Хочу тоб1 заказати откриточку невелику для нашої Люди, щоб була роза 1 в ц1й роз1 всередин1 буде кольцо з жемчужинкою бо 11 буде 25 рок1в. А в червн1 1де одна ж1ночка туди 1 я хочу передати. напиши чи можеш таке зробити (звичайно за грош1). я Тоб1 щиро вдячна. Ти молодчинка.

    ВідповістиВидалити
  2. вау! дивилася довго і з відкритим ротом :) ти молодець! такий шедевр зробити!

    ВідповістиВидалити
  3. Ваааааааааааааааааа!!!!!!!!!
    Я затримала подих і вже думала, що задихнусь - бо так красивуще=)))) Очей не відірвати - і папір і кольори і все-все і фото гарні підібрані - ну простор супер!!!! Це ж стільки роботи!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Я в захопленні від тебе, Люсічка! Лю тебе!

    ВідповістиВидалити
  4. Яно та Мар"янко, мені надзвичайно приємно чути від вас слова похвали. Дуже дякую! Я обіцяю і надалі старатись і робити речі не менш красиві...

    ВідповістиВидалити
  5. давай-давай=) чекатимемо з нетерпінням! А для натхнення тобі нагорода на моєму блозі
    http://sharingmylight.blogspot.com/2010/04/blog-post_28.html

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарна, яскрава, цікава та стильна робота!!!
    Приходь в гості і в мій блог! Я також із України ))

    ВідповістиВидалити
  7. очень красиво! Мне так понравилось сочетание цветов и стиль! Спасибо за помощь с ссылками :) заходи за наградой

    ВідповістиВидалити