Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

середа, 19 травня 2010 р.

Перша чоловіча листівка

Мому улюбленому Дяді виповнилось 50!
Вітаю!!!
З цієї нагоди я вирішила вперше спробувати зробити чоловічу листівку. Дуже хотілося чогось незвичайного і гарного. Тому мій вибір впав на листівку у вигляді чоловічого піджака. Ось, що з цього вийшло:Саме так виглядав мій піджачок. Оскільки всередині листівка досить об'ємна - її треба було міцно закрити. Для цього я використала магнітну застібку, яку часто можна зустріти на жіночих сумочках )))Так як листівка від всієї сім'ї, то на фото також повинні бути всі. Всередині на полах піджака я розмістила всіх нас. А всередині просто жилет. На превеликий жаль, я ніде не змогла знайти маленького годинника, який по задуму мав бути зачеплений ланцужком за гудзичок і гарненько примоститись в кишеньці. Вибачте мені, будь ласка (((Але це ще не все. Жилет із сорочечкою в мене також відкриваються, але трішки незвично. Тримаються вони на комірчику сорочки. Трішки відгорнувши його, з'являється винуватець торжества. А внизу всі наші автографи...І звичайно моя заламінована фольгою мітка (перепрошую за якість фото, вони робились вночі).

7 коментарів:

  1. дуже цікаво придумала з розворотом. молодець! листівку-піджак так само завжди хочу зробити, але ніяк руки не доходять. а так - чудовий чоловічий подарунок.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже дякую за теплі слова похвали! Мені надзвичайно приємно!
    Lastivka, в мене щось нове чи давно бажане вдається зробити лише при крайній необхідності. Практично завжди все доробляється в останні хвилини. На жаль, навіть цей піджачок дороблявся вночі перед виїздом батьків з хати (листівка поїхала аж в Москву).

    ВідповістиВидалити
  3. просто неймовірно кльовезно!!!!!
    ти така супер-супер!!!!!!
    балдю від твоїх робіт...............

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Мар'янко! Я стараюсь для своїх найрідніших )))

    ВідповістиВидалити