Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

вівторок, 6 липня 2010 р.

Вітання продовжуються...

Давненько мене не було. Так вже склались обставини. Але я повернулась. І повернулась я із змінами зовнішнього вигляду свого блогу (захотілось щось поміняти), а також із новими роботами. Насправді цю листівку я зробила майже місяць тому, та, на жаль, викладаю тільки сьогодні.
Зроблена вона була також в Москву і також на 50 років. Та на цей раз для найкращої Тьоті!!!
Ось так виглядає листівка у закритому стані:Розв"язавши бантик та повністю відкривши листівку, вона стає такою:У кожній частинці листівки побажання та фото всіх вітаючих:
А ось такий вигляд має листівка в напів- відкритому чи закритому (кому як більше подобається) стані:
P.S. Фоном для фотографій цієї листівки послужило моє випускне плаття власного виробництва. Та про це пізніше (як тільки будуть фото).

Немає коментарів:

Дописати коментар