Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

вівторок, 13 липня 2010 р.

І ще одна коробочка.

Цей подаруночок був зроблений трішки давніше. Оскільки іменинниця отримала його лише цієї неділі, я щойно викладаю фото.
По прозьбі замовника - це мала бути коробочка, всередині якої мало бути колечко. Я старалась це втілити в життя. Це вигляд зверху - так виглядає кришечка.
На всіх сторонах коробочки були фото іменинниці. Їх я старалась прикрасити в одному стилі, але не зовсім однаково. Що з цього вийшло - судити Вам )))
Та найцікавіше мало би бути всередині. Отже відкриваємо...
Це загальний вигляд, а тепер трішки детальок.
І так, оскільки "винуватиця торжества" трішки далеко, а подарунок від рідних, само собою повинні бути батьки:
Також не забуваємо про рідну сестричку з чоловіком:

Але і племінничок приєднується до вітань. Крім того, що він є біля мами з татом, він ще й сам заховався:
А так, як коробочка виконує також роль вітальної листівки є і місце для побажань. Їх є два і виконані вони однаково. 
Та всередині є ще одна коробочка, на якій також фото іменинниці, а також квіточка з метеликами, де і було колечко. Та і цю "малечу" треба прикрасити зверху. Ось таких два варіанти прикрас ,по два один навпроти одного:
 Ще одне загальне фото на останок. І ще трішки похвастаюсь )))

2 коментарі: