Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

четвер, 16 вересня 2010 р.

Листівка на ювілей

Нещодавно в мене був досить продуктивний тиждень. Одже, трішки похвалюсь. Це всього лиш листівочка, котра була подарована на 55-річчя. Не судіть строго ))) Особливо прошу вибачення за фото - вони роблені буквально перед виходом з дому ...
Це листівка ззовні:
Ось так вона виглядала всередині:
Збоку була кишенька на гроші.
Елемент з квіточками приклеєний на об'ємний скотч та прикрашений камінчиками, через всю листівку перетягнуто три різних стрічки в колір до самої роботи, а краї вирізані фігурними ножицями. Напис, як завжди, роздрукований на принтері та заламінований червоною фольгою:


2 коментарі:

  1. Така красивуща! А ще, мені страшенно подобається цей папір!

    ВідповістиВидалити
  2. Я теж від нього в захопленні ))) Мені здається, він дуже вишуканий і елегантний.

    ВідповістиВидалити