Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

середа, 22 вересня 2010 р.

Моя перша гостьова книга

Ось це і є ще одне творіння мого продуктивного тижня.
Цю гостьову книгу дарували ми з чоловіком. Молодята були дуже вдячні, а гості залюбки залишали в ній свої побажання.
Обкладинка була із твердого (з коробки) картону,  зверху обгорненого атласною тканиною молочного кольору. Тканина попередньо була прострочена золотою ниткою.
Всі згини та краї тканини заклеєні папером того ж молочного кольору. А переплетені всі сторінки бантом.
 Всередині, звичайно, місце для фото молодят. А також їхні імена та дата щасливого дня. Тут знову був використаний принтер та ламінатор з фольгою двох кольорів (напис - золотою, сам малюнок - шоколадною).
Що ж стосується самих сторінок. 
 
Зліва місце для фото гостей та їх підпис. Дата та бокали також заламіновані золотою фольгою. 
 
Справа - місце для найщиріших побажань. Імена та обручки також позолочені.
 
Ось такий подарунок на довгу пам'ять ми дарували своїм рідним. Молодій парі многая літа!

7 коментарів:

  1. Дякую! Мені дуже приємно отримувати похвалу від майстрині такого рівня.

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт! Мені дуже подобаються Ваші роботи!!!! Зотіла стати прихильником, а мені вибиває помилку... так шкода, я попробую пізніше!!!! Дуже цікавий блог!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Заходь за нагородками!!! http://maryankakmr.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Супер!!!!
    дуже гарна книга!!!!
    візьму ідейку на озброєння!!! дякую!!

    ВідповістиВидалити
  5. На первый взгляд простой альбом, а внутри!!!!!
    Такая красотень, такой креатив!!!!
    Очень-очень понравилось!!!!

    Но все равно, снаружи простовато)

    ВідповістиВидалити
  6. А мені подобається. Звичайно якби були прімовські квіти - виглядалоб по іншому, але як на мене, то зовсім не простувато - якби ще щось додати - булоб вже забагато=) А так - в самий раз=))))))))))
    Ну а всередині - шик!

    ВідповістиВидалити