Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

вівторок, 12 жовтня 2010 р.

Вже трошки призабуте ...

Ось і ще одна листівка. На жаль, через проблеми з інтернетом я не змогла показати її раніше. Та краще пізно, ніж ніколи.
Листівка весільна, тому я намагалась зробити її в ніжних кольорах. Чомусь я надала перевагу зеленому. Чому саме - сказати не можу. Таке натхнення прийшло )))
Ще трішки деталей. 


 Саме так виглядало моє творіння всередині. Все ті ж зелено-золоті тона.  
Ідентичні букетики в кутиках та штампик з наклеїними половинками перлин.
 
Була також і кишенька для грошей.  З того ж картону та з тими ж перлинками, а також з таким же дироколом )))
А була ця кишенька на правій половинці листівки...
 Була до цієї листівочки також і коробочка. Простенька, біленька з віконечком. Але фото її нема. 
Такщо ось такі мої забаганки )))

7 коментарів:

  1. Дякую. Я старалась зробити приємно молодятам )))

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже приємні кольори! Класна!

    ВідповістиВидалити
  3. Супер!!!!!!!
    Дуже ніжно!
    Завітай до мене на міні-цукерочку http://maryankakmr.blogspot.com/2010/10/blog-post_3330.html

    ВідповістиВидалити
  4. gorgeous creation and beautiful details, thanks for entering my candy, good luck Joey.x

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарна листівочка! Ніжна, свіжа... Доречі, зелений є кольором сердечної чакри:)

    ВідповістиВидалити