Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

понеділок, 25 жовтня 2010 р.

Перша цукерочка )))

Ну нарешті! Я вже зібрала цукерку і привід є, а от часу написати про це ніяк не вистачало. Так от, сьогодні я починаю відлік до розіграшу своєї власної цукерки.
Оскільки ми вже починаємо братись до новорічних листівок та вітань, цукерочка моя теж буде частково новорічною. А так як розігрувати я буду її в честь свого дня Народження, то й вирішила я додати ще трішки квіточок.
Склад цукерки:
1. листки паперу із набору "Smirk" (15х15), 10 дизайнів по 2 листки кожного;
2. 2 резинові штампи із тої ж серії "Smirk";
3. новорічні висічки (8 шт);
4. декоративні сніжинки (8 шт);
5. кашимірові зіроки (2 червоних та 2 білих) і ялинки (біла і червона по 1);
а також не зовсім новорічне:
6. 2 рамочки із паспорту;
7. 2 види кашемірових сердечок (по 5 кожного виду);
8. 3 види квіточок (по 15 шт кожного);
9. 8 квіточок із органзи (4 зелених, 4 рожевих).
Ось кілька детальних фото:
 
 А правила як завжди прості:
1) Напишіть про мою цукерку у своєму блозі, жж, щоденнику (з картинкою і посиланням на мою цукерочку), якщо хочете, можете залишити повідомлення про цукерку на бічній панелі блогу.
2) Розмістіть інформацію про себе у формі, яка знаходиться в самому низу цього повідомлення. Коментарі за власним бажанням.
3) Стати моїм постійним читачем, так зручніше буде дізнатися про підсумки розіграшу.
4)Кожен учасник може розмістити посилання тільки один раз, тобто від одного учасника - одне посилання на цукерочку.
5) Номери присвоюються автоматично відповідно до черговості розміщення у формі посилань. Посилання повинне бути активним (не віддаленим) на момент підведення підсумків.
6)Час проведення з 25.10.10 по 19.11.10 включно, результати оголошу 20 листопада. (Просто підозрюю, що 19 мені буде трішки не до того...)
7) Переможець визначається шляхом вибору через систему random.org. Скріншот обов'язково зроблю.
8) Брати участь може будь-хто з будь-якої точки світу.
Бажаю Вам удачі!!! І зовсім не осіннього настрою. Посміхайтесь, адже усмішка Вам личить )))

16 коментарів:

  1. Буду першою!!!
    Вітаю з наступаючим днем народження!!!
    Дякую за можливість прийняти участь!!
    Ссилка на боковій панелі ..

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за можливість отримати таку смачну та новорічну цукерочку!! Повідомлення, посилання та фото у мене в блогі, повідомлення http://creative-world-irinka.blogspot.com/2010/10/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  3. С удовольствием поучаствую! Ссылка на боковой панельке. А у меня тоже конфетка разыгрывается. приглашаю!

    ВідповістиВидалити
  4. І я спробую! Посилання на боковій панелі!

    ВідповістиВидалити
  5. Передумала і зробила пост про цукерку=)))))

    ВідповістиВидалити
  6. Конфетка суперрр!!!! Приглашаю принять участие и в моей http://www.myhandmade.ucoz.ua/

    ВідповістиВидалити
  7. Яка чудова цукерочка! Мені все-все так подобається! Посилання на панелі зправа.

    ВідповістиВидалити
  8. ПРИВіТИК!!!!!! Я вже тут!!! Моє посилання на боковій панельці!!! Класнюча цукерочка!

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже гарна цукерочка! Дякую за можливість виграти!

    ВідповістиВидалити
  10. Привіт!!!! рада знайомству!!!!! я ще новачок в блогах, але з задоволенням буду смакувати цукерочку ;)
    посилання на боковій панельці
    http://shchasluvazirochka.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. Привіт :) Така гарненька цукерочка! Спробую і я :)http://vidkrutochku.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Спасибі за шанс виграти таку красу і за зовсім не осінній настрій! =)
    Цукерочка на панельці.

    ВідповістиВидалити
  13. дуже гарна цукерочка!)
    посилання на боковій панелі

    ВідповістиВидалити
  14. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    i am new follower
    Hugs, rosa
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Привіт!Я новачок в тому-тому тримайтеся!Я пробую!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Спасибо за конфетку. Я тоже попробую удачу!

    ВідповістиВидалити