Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

понеділок, 22 листопада 2010 р.

Розіграш цукерки

В першу чергу прошу вибачення у всіх учасниць розіграшу моєї цукерки за запізнення результатів!!!! Мені дуже прикро, адже це моя перша цукерка і так негарно вийшло з її розіграшем ((( Але я обіцяю виправитись. Мені надзвичайно приємно читати Ваші коментарі. Тут прозвучало стільки теплих і хороших слів про мої роботи. Для мене це, мабуть, найбільша похвала. Але не будемо "тягнути кота за хвоста" )))

Бажаючих отримати мою скромну цукерку виявилось не мало, не багато аж 23. Тому .... Фанфари... І переможцем стає ...

Я обіцяла зробити скрін рандома. Він получився не дуже вдалим, але ... Переможцем стає Rusichka, яка зареєструвалась перша на солоденьке.
Наші вітання переможцеві!!!
Прошу надіслати мені адресу на електронну пошту Ljysja@list.ru.

P.S. Підкажіть, будь ласка, як правильно робити вдалі скріни з рандому (((

7 коментарів:

  1. ВІтаю Русланку!!!!!!!!
    ООО!Вона враз одужає,як дізнається що виграла таку солоденьку лікувальну цукерочку!!ЗАСЛУЖИЛА!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Мілка, дякую за можливість, хай і упущену. =)
    Вітаю переможницю, нехай зірка удачі і далі сяє над твоєю головою !!!!! =)

    ВідповістиВидалити
  3. хоч у запізно, але всеж-таки...
    З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

    ВідповістиВидалити
  4. ура!!! ура!!!!! я виграла!!!!!!
    ДУЖЕ ДЯКУЮ!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. а я вітаю тебе з Днем народження (хоч тврошки і з запізненням :) ) і Русланку з перемогою!!!!

    ВідповістиВидалити