Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

четвер, 25 листопада 2010 р.

Не знаю як назвати...

           Робила я своїй дружці і хорошій "куліжанці" на весілля подарунок. А загаловок цього допису такий, тому що й дісно не знаю як ЦЕ назвати: ні то листівка, ні то альбом, ну й тим паче не конверт ))) Я із превеликим задоволенням прочитаю Ваші роздуми щодо назви. А виглядає предмет дискусій так: (при натисканні відкриваються великі фото)
Та це лише в закритому вигляді. Розв*язавши бантик, ми бачимо...
А дальше нам відкривається все більше і більше...
Аби краще зрозуміти що до чого, покажу вигляд зверху: 
Але ось тут в закритому стані, можливо, буде зрозуміліше: 
Ну і звичайно кілька деталей:
Також я не можу не показати зворотню частину цього чуда. Адже саме тут ховалась основна частина подарунка )))
 Ось таке щось незрозуміле в мене вийшло. Його розмір 16х17см, а в повністю розкритому стані 17х70см.
Ну і на останок ще одне загальне фото:
 З нетерпінням чекаю Ваших роздумів!!! Пишіть.

5 коментарів:

  1. дуже гарно і ніжно!!!!
    вйшов міні-альбом - відкритка 2 в 1 )))))

    ВідповістиВидалити
  2. ВАВ!!!!! Дуже-дуже-дуже класно!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую! Мені дійсно надзвичайно приємно читати слова похвали в свою адресу ))) Щиро дякую!

    ВідповістиВидалити
  4. Интересная конструкция! И очень красивый подарок :)

    ВідповістиВидалити
  5. І кольори кльовезні!!! Все таке миле=) А от як назвати - і сама не знаю=)))Можна просто МЕГАЛИСТІВКА=)

    ВідповістиВидалити