Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

вівторок, 14 грудня 2010 р.

Коробочка для грошей...

Коробочка ця не тільки для грошей. В неї також помістився і своєрідний міні-альбом та листівочка.
А тепер по-порядку. Ось так моя коробочка виглядала зверху:
Квіточки, метелики, прострочений папір та заламінований червоною фольгою напис.
Рухаємось далі. Відкриваємо кришечку і...
На внутрішній стороні кришечки на велюмі видрукуваний віршик-побажання. А всередині ось такий міні-альбомчик, в якому є місце для побажання і два фото імениннці:
те ж саме, тільки ближче:
 
Тут такі ж квіточки і метелики. А кутики проштамповані та прикрашені камінчиками. 
Також в нас була і шуфлядка для грошей, прикрашена в тому ж стилі.
Ось ще декілька загальних фото:
 
 
 З цією коробочкою хочу взяти участь на studioscrapbooking у їхньому завданні по палітрі
Мені дуже сподобалось працювати з обмежиними кольорами. Сподіваюсь, що ще встигаю і виконала всі вимоги )))
Дякую, що стільки начитались, але таки дойшли до кінця! Я не завжди така балакуча...

4 коментарі:

  1. Очень праздничная и нарядная коробочка!

    ВідповістиВидалити
  2. Какая кропотливая работа!!!
    Рады Вашему участию в задании блога StudioScrapbooking!
    Удачи!

    ВідповістиВидалити
  3. Така весняна і квітуча радість! Гарно!

    ВідповістиВидалити
  4. Супер! Робота дійсно грандіозна і дуже дуже гарна!!!!!!!

    ВідповістиВидалити