Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

пʼятниця, 3 грудня 2010 р.

І знову гостьова книга

Не буду багато писати і так все буде зрозуміло. Тому зразу декілька фото:
Ось так доволі просто вона виглядала. На цей раз обкладинка була з трикотажного замшу, а бантик все з того ж атласу і стрічок.
Та на цей раз скріплена вона була кільцями (що мені сподобалось значно більше):
На першій сторінці фото молодят. На наступній (на жаль погано видно) золотими буквами імена та дата одруження. 
Наступні сторінки були з однаковою розміткою, просто були так звані "праві" і "ліві"...
 
Незмінні місце для фото гостей (деякі вже зразу є))), місце для самих побажань і "Найщиріші вітання молодій парі від..."
Також незмінними залишились імена молодят та дата одруження зверху сторінки та обручки в нижніх кутиках. і все це золоте (знову ламіноване фольгою).
І ще трішки вихвалянь )))
 
 
Не судіть строго! Але будь-які слова критики приймаються )))


Дякую, що слідкуєте за моїми творіннями!

4 коментарі:

  1. І не збираюсь судити, дуже гарно!!!!!! Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Така красива=))) Мені дуже подобається))

    ВідповістиВидалити
  3. ого яка!!!!! класна!!!!
    а ти молодчинка і в"яжеш і таку красу твориш :)

    ВідповістиВидалити
  4. Сууууууууупер!!! дівчата, а на доктик вона просто неймовірна=) Пишаюсь, що мала честь "помацати"=)))

    ВідповістиВидалити