Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

субота, 11 грудня 2010 р.

Щось зимове.

Була в мене тут одна сніжинкова листівка. За невідомих мені причин практично зразу ж після опублікування цей пост не відображається. Тому спробую ще раз.
 На листівці використано мінімум скрап-матеріалів (чорнило і листочок білого паперу з намальованими голубими сніжинками). 
З цією листівкою хочу спробувати взяти участь в таких завданнях:
Good hobby "Снежная нежность", де обов"язковим елементом роботи є сніжинка,
 Також хотілося б спробувати і в АртУголок на завдання "Десертная"
В захист своєї листівки можу сказати, що насправді тиснені сніжинки покриті як раз рожево-салатовими блискітками, фотоапарат на жаль цього не передав (((
 
І як завжди одна з деталей поближче:
Мені так подобається тонування тексурованого картону, особливо темними чорнилами.
Дякую, що заглянули! До нових зустрічей!

4 коментарі:

  1. Оригінальна вийшла листівка!!!! ніби історія маленької сніжинки :)
    Успіху в конкурсах!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Wonderful card, stunning embossing, fabulous bow and I just love that sensational snowflake.

    So glad you could join us in the Simon Says Stamp challenge,
    hugs Heather xx

    ВідповістиВидалити
  3. Открыточка получилась очень милая! Спасибо за участие в задании ТВорческой мастерской ГудХобби.

    ВідповістиВидалити
  4. Очень морозная открытка, освежает! Но к сожалению использованы не все цвета палитры и в розыгрыше она поучаствовать не сможет, извините. Спасибо за попытку и удачи!

    ВідповістиВидалити