Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

пʼятниця, 4 березня 2011 р.

УРА!!! Весна )))

Всім привіт! Нарешті я повернулась. Мабуть, прихід весни на мене вплинув позитивно ))) Хоча, чесно кажучи, сумніваюсь, що може бути по іншому...
Так от, повернулась я не з пустими руками.
Ось моє останнє творіннячко, яка моя хороша знайома замовила у подарунок для своєї мами
Насправді - це листівка. Та не все так просто. Ті маленькі квадратики, де Ви можете бачити фото, повинні спочатку бути ось так (щоб ніхто не здогадався що там):

Задум був такий: квадратик з метеликом та квіточкою просто приклеєний
а квадратики з фото - на об*ємному скотчі (але його виявилось трішки замало):
А було це зроблено для того, аби зробити трішки плавнішим перехід до коробочки. Так-так! Як Ви вже й могли здогадатись, це саморобна коробочка для сережок, які й служили подарунком для іменинниці. Зроблена вона із чудового перламутрового картону із тисненими метеликами. На мою думку, вони додають весняності і тепла). Принцип її створення можна знайти в Наді.
І це ще не все. Та перш ніж продовжити кілька детальніших фото (люблю я їх дуже))))
 
Так от... Дальше... А дальше нам потрібно відкрити нашу, так звану, листівку)))
А закривалась вона у нас на магнітній "дверці" (не можу придумати нічого цікавішого)
Всередині звичайно було місце і на хороше побажання
і на ще одну схованку
Виконана вона у тому ж стилі, що і верх (такі ж папір, квіточки, метелики і схожа стрічка). Ну і звичайно місце для побажань та підписів, написаних від руки...
І як Ви вже знаєте, на завершення ще кілька загальних фото моєї роботи
 

P.S. Дівчата, всім дякую за нагороди. При першій ж можливості їх заберу і продовжу нагородження ))) ОБІЦЯЮ!!!
Дякую, що дочитали до кінця...

19 коментарів:

  1. з поверненням!!!!!!!
    листівка просто неймовірна!!!! такий собі міні-альбом )))))

    ВідповістиВидалити
  2. дуже орігальна і гарна задумка!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Я спочатку подумала, що то сторіночка, а виявляється - листівка. Хоча важко так назвати це творіння. Неймовірно гарно, кольорова гама, ІДЕЯ!!!! Уявляю очі іменинниці, вони горіли від однієї думки, що то її!!

    ВідповістиВидалити
  4. З поверненням!! дуже і дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
  5. красивая работа-но не подходит под условия задания блога dhLAE

    ВідповістиВидалити
  6. Суперская работа! Цвета, цветы, конструкция - здорово!)
    Спасибо за участие в задании СвУ) ;-)

    ВідповістиВидалити
  7. необыкновенная! столько тепла в ней и позитива! спасибо за участие в МХ!

    ВідповістиВидалити
  8. Яка чудова конструкція! Дуже цікаво вийшло!

    ВідповістиВидалити
  9. ох какая красота! Так интересно и так ярко! Удачи в розыгрышах!
    Заходите ко мне на конфетку:
    http://ur-la-la.blogspot.com/2011/03/blog-post_09.html

    ВідповістиВидалити
  10. Люся!!! Це ж просто чудо краса!!!!!!! Мені так сподобалось! А кольори які свіжі і весняні! Ну а складність - як завжди - ти просто творчоголік=)

    ВідповістиВидалити
  11. Красиво и оригинально! Но, что является элементом ручной работы для участия в задании блога Скрап Магия (не считая саму открытку и ее сложную форму)?

    ВідповістиВидалити
  12. Нажаль Люда зараз без доступу до Інтернету. Але елементом є коробочка на сережки і до неї кришечка. Посилання на МК від наді є в пості.=)

    ВідповістиВидалити
  13. Чудесная работа - я просто в восторге от деталек и самой идеи! спасибо за участие в задании блога Арт Бандероли.

    ВідповістиВидалити
  14. Потрясающая вещица!) Идея и исполнение ваше всяких похвал! Просто супер! Спасибо за участие в задании Арт-бандеролек)

    ВідповістиВидалити
  15. Отличная работа!!Сколько труда в ней!!Спасибо вам за участие в задании от СкрапФантазий!

    ВідповістиВидалити
  16. Во как две палитры совпало! ООчень сложная и красивейшая работа! Спасибо за участие в задании Омского скрап-клуба!

    ВідповістиВидалити
  17. Очень красивая! Такая яркая и теплая! Спасибо за участие в задании Омского скрап-клуба!

    ВідповістиВидалити
  18. Очень красиво получилось! Мне очень понравилось!

    ВідповістиВидалити