Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

понеділок, 11 квітня 2011 р.

Ще трошки чоловічого...

Дуже важко мені було щось нафантазувати - чоловіча тематика для мене просто катастрофа. А завдання переді мною стояло таке: мужчині на 60 років та ще й викладачу...
Із цим вимогами я справилась ось так:
 
То коробочка із бархату. Її я зробила сама. Закривалась вона пряжками на магнітах.
Усі шви зроблені вручну золотою ниткою. Протилежна сторона також прикрашена 
Відкривши кришку ми бачимо...
 
Всередині на внутрішній стороні кришки було побажання видрукуване та заламіноване золотою фольгою на велюмі і прикрашене штампами:
Вміст самої коробочки виймається
Це маленька книжечка закріплена на такому ж бархаті та оздоблена квіточками. 
 Сама ж книжечка зроблена власноруч із зістареного кавою паперу.
 
Книжечку можна гортати. Там є також фото найрідніших людей, які й замовили це привітання. А також побажання від них. 
 
 
І декілька деталей:
 
 
 

16 коментарів:

  1. ого!!! нічого ти собі придумала!!!! КЛАС!!!!!!
    Впевнена що власнику сподобається )))) МОлодчина!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Оксанко! Я вічно собі щось придумаю таке ОГО, а потім мурдуюсь щоб то зробити )))

    ВідповістиВидалити
  3. Просто обалдєнна коробочка)))) Такс тильна, ну просто супер!!!
    Дякую за участь у завданні від АртКлубу

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивая и стильная коробочка - такой глубокий синий цвет - шикарно смотрится!

    Простите, пожалуйста, я не владею, к сожалению, украинским языком, а что именно у Вас сделано по скетчу от Скрап Фантазий? В нашем задании, на которое вы ссылаетесь, необходимо было сделать открытку по предложенному скетчу...

    ВідповістиВидалити
  5. Красивая коробочка))) Спасибо за участие в задании от СкрапLand, удачи!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень симпатичная коробочка получилпась! Спасибо за участие в задании от СкрапLand!

    ВідповістиВидалити
  7. Замечательная работа!!!! спасибо за участие в конкурсе Студии ЕЛена :)

    ВідповістиВидалити
  8. брутально и очень красиво!
    благодарю за участие в блоге Fairy's Challenges!
    удачи в розыгрыше)

    ВідповістиВидалити
  9. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  10. Хороша коробочка и внутринности . Идея замечательная. Спасибо за участие в Арт Клубе.

    ВідповістиВидалити
  11. работа потрясающая!Я бы на месте того преподавателя была очень тронута!
    Спасибо за участие в задании АртКлуба!

    ВідповістиВидалити
  12. Яка краса!
    Дякую за участь у МХ :)

    ВідповістиВидалити
  13. Работа обалденная! Просто дух захватило, по несколько раз просматривала фотографии коробочки и книжечки!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Привет,заходи за наградой http://ivankarab.blogspot.com/2011/04/blog-post_18.html#comments

    ВідповістиВидалити
  15. Спасибо за участие в блоге "СкрапМода", но по правилам нашего блога нужно разместить картинку задания!

    ВідповістиВидалити