Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

пʼятниця, 6 травня 2011 р.

Подарунок

Я знову є! Не переживайте, я нікуди не пропадаю, просто не завжди маю час для створення нових робіт (((
Сьогодні хочу показати Вам останнє своє творіння - коробочку для сережок у подарунок.
Ось така вона простенька, але (на мою думку) елегантна:
Мабуть, вже всі здогадались, що буде дальше ))) Саме так, всередині чотири коробочки для різних дрібниць і всі вони шестикутної форми. Всі коробочки клеїла сама. Довго ж я придумувала як би то накреслити правильний шестикутник, вираховувала за допомогою математичних формул всі сторони і таке інше. Та врешті-решт просто купила транспортир і з його допомогою все в мене вдалось )))
Як Ви могли помітити, дрібнички там вже були всі (крім основного подарунка).
Задум був досить тематичний і кожна з цих дрібниць мала своє значення і підтекст, який і озвучували іменинниці. 
Отже по-порядку. Перше, що нам відкривається, то багато метеликів - символ весни, любові та краси... Більшість з них золоті. Наявністю такого добра в своїх скромних запасах завдячую Грушечці, яка по своїй доброті душевній надироколила мені їх, як тільки придбала цей дирокол ))) Дякую Тобі!!!
Вони немов вилітають із своєї схованки....
Дальше я намагалась відтворити гроно винограду, що означає здоров*я та молодість. Тут я використала готові гудзики, які мені з першого ж погляду нагадали ягідки винограду. На жаль, не маю детальнішого фото, та моє гроно мало і листочки )зелений і золотий), і навіть кусочок лози...
В наступній коробочці були квіточки. Можливо і трішки банально, та як же привітати Кохану Дружину з ювілеєм без квітів (крім цих звичайно ще був справжній шикарний букет)... А ось і скромна мініатюрка:
Ось так я інколи працюю і створюю ці роботи для Вас, Мої Рідні і Найдорожчі!
І не буду зраджувати своїм традиціям, ще зовсім мало додаткових фото:
Дякую, що витримали цю тираду до кінця )))

5 коментарів:

  1. Прямо-таки волшебный ларчик! Спасибо за красиве макро-кадры и интерес к нашему заданию! Очень интересная работа!

    ВідповістиВидалити
  2. Коробочка чудесная! бабочки получились будто живые: вот-вот разлетятся :) Смотрю и не могу оторваться от вашей работы.

    ВідповістиВидалити
  3. Очаровательная коробочка! Бабочки - чудесное дополнение!
    Спасибо и удачи в Fairy's Challenges!

    ВідповістиВидалити
  4. А я вже бачила її але ще раз скажу яка вона КЛЬОВЕЕЕЕЗНА! Людмилочка моя - ти супер!

    ВідповістиВидалити