Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

середа, 8 червня 2011 р.

Дещо із непоказаного

Давненько я вже нічого Вам не показувала. На те звичайно є свої причини, які я, мабуть, не буду зараз описувати, адже це не суттєво. 
Чесно кажучи, останнім часом в мене трішки змішані почуття. Я просто не знаю, чи Вам на стільки не цікаві мої роботи, чи просто ніхто навіть не заглядує на мій бложик (((( Це я про пост з грою "Кіт в мішку"..... Буду думати, що це були проблеми з блогером )))
Та зараз не про це. Є в мене ось така коробочка на гроші, яка була зроблена на замовлення для молодят. Давненько це було. По фото Ви самі зможете переконатись )))
 Ось так виглядала вона з протилежних сторін (на одній імена молодят, на іншій - дата їхнього щасливого дня, а також аналогічні квіткові композиції). На інших двох сторонах прикраси трішки відрізнялись, але в тій ж самій тематиці і з того ж красивуще-весільного картону Luxury. Ну дуже вже він мені подобається )))
Кольорову гамму я старалась витримати в ніжно-весільних тонах. Вам судити чи мені це вдалось і чи вона сюди підходить.
А от кришечка мені самій не дуже подобається. Я вважаю, що там під квіточками як раз не вистачає того ж фонового картону, що і на стінках. Виглядала вона ось так:
Ну і дальше стандартний розвиток подій: знімаємо кришечку, а там....
Фото вдалось підібрати тематичні. Адже це фото саме з тої щасливого моменту, коли була зроблена пропозиція "руки і серця". І звичайно місце для написання побажань. Сподобався мені такий варіант з "косим картоном" і половинками перлинок.
А в самій серединці квіточка аналогічна до зовнішніх. Та й напис. І метелик (вважаю його хорошим весільним символом і атрибутом).
Ось так я колись потрудилась. Сподіваюсь, хоть хтось з моїх читачів оцінить. І ще зовсім трішки фото просто так.
 
А на дні коробочки була моя так звана "візиточка"
Дякую, якщо завітали. Бажаю всіх хорошого дня!!!

8 коментарів:

  1. Я оцінила!!!=)))) Класно вийшло все! І кольори, мені здається, абсолютно нормально підходять для весілля - світлі, легкі, ніжні=)) А за гру Кіт в Мішку - ти не розстроюйся - я своїх котиків теж довго чекала=))) Люблю тебе!!!

    ВідповістиВидалити
  2. дуже гарна коробочка!!! все так компактно і класно!

    ВідповістиВидалити
  3. Кльова коробочка!!! Мені дуже подобається)))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за похвалу. Ви таки заходите до мене )))
    Мар*янко, за "котиків" абсолютно спокійна - ні, то ні. Не збираюсь нікого заставляти. Нащо?

    ВідповістиВидалити
  5. Краса неймовірна - переглянула декілька раз,і ще не можу намилуватися !!!

    ВідповістиВидалити
  6. і я заходжу )))) тільки ти рідко появляєшся (((
    суперова коробочка!!!! і оформлення таке цікаве і ті фотки справді дуже гарно вписались )))

    ВідповістиВидалити