Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

четвер, 7 липня 2011 р.

Знов книга для побажань

Всім доброї ночі! Хоча, навряд, зараз це буде хтось читати.... Тому - Доброго дня! А ще краще - просто ПРИВІТ!
Сьогодні я до Вас із ще однією гостьовою книгою. Зроблена вона була також трішки давніше, але якось не було можливості сфотографувати. А тут трапилась така нагода, то й похвалитись не стидно )))
Саме так виглядало це чудо. Завитки із пів-перлинок викладала сама, кожну окремо. Та шкода, що ті кольори в мене були лише одного розміру....
Всередині звичайно було місце для фото молодят. А також на першій сторінці: імена молодят та дата одруження. Ось та це виглядало:
А розвороти такі ж, як і в попередній книзі: на сторінках зліва - дата одруження, справа - імена молодят. Місце для фото гостей на кожній сторінці, а в нижньому кутику "золоті" обручки.
Все просто...
Думала упустити сьогодні детальні фото, та не можу ))) Хоча вони й не детальні, але ще парочка на прощання:
 
Якщо добре вдивитись на збільшеному фото, то можна помітити, що папір під великими завитками - це папір зістарений у каві, а також трішки пом*ятий. Мені дуже подобається такий ефект.
Ці продироколені сердечка - об*ємні.
Всім надобраніч! Солодких снів та гарного відпочинку!
Дякую, що не забуваєте про мене!!!

11 коментарів:

  1. Люсічка - книга просто шикарнюща! А кольори як класно дивляться - суперове поєднвння!!!! Ти як завжди на висоті - книга кльовезна! А я за тобою скучила!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красиво! Рассматриваю детальки, внутренние странички и не могу оторваться!

    ВідповістиВидалити
  3. книга просто суперова!!! така елегантна і неймовірно красива!!!
    молодчина!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Дівчата! Мені дуже приємно отримувати від Вас похвалу )))

    ВідповістиВидалити
  5. дуже гарно, особливо кольорова гама, ніжно і з акцентом!

    ВідповістиВидалити
  6. Красивая фоточка! а как интересно читать на украинском языке!

    ВідповістиВидалити
  7. Вот дела, я имеля ввиду открыточка! Я тоже когда-то занималась открытками и скрапбуком.

    ВідповістиВидалити
  8. лови маленьку нагородку
    http://madebyvalentynka.blogspot.com/2011/07/blog-post_25.html#more

    ВідповістиВидалити
  9. очень красивая книга, наверняка молодожены были в восторге:)
    кстатии, заходи ко мне на конфетку: http://mylovescrap.blogspot.com/2011/07/scrapsuccess.html
    буду рада пообщаться:)

    ВідповістиВидалити