Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

середа, 17 серпня 2011 р.

Призабуте...

Переглядала я тут свій "бложик" і зрозуміла, що забула показати Вам ще одну свою роботу. Вона мені дуже подобається! Зроблена вона як подарунок на весілля подруги. Було то правда досить давненько ....
То була листівка в коробочці. Ось такій:
Коробочка була прикрашена в тому ж стилі, що і сама листівка. А ось і вона:
Багато писати не буду. Скажу лише, що за основу була взята ідея Enczа, а саме ось цієї її листівки. На скільки мені це вдалось - судити Вам. 
А я тим часом покажу середину:
На зворотній стороні частинки з віршиком була кишенька на грошовий подарунок. А з іншої сторони в мене були також фото молодят:
Мабуть, на сьогодні все. Хіба що, за винятком ще кількох фото.
 
  
Дякую, що читаєте мою писанину, розглядаєте фото, оцінюєте мої творіння та залишаєте свої відгуки! Мені приємно )))

3 коментарі:

  1. Оу, а я вже таааак скучила! Кльове все таке - кольори такі яскраво-веселі!!!!!!!! Ти просто молодець!!!!! Цьомики тобі!

    ВідповістиВидалити
  2. О, привітулі!!!! Суперова робота, умнічка ти!!!!!! Кольори шикарні!

    ВідповістиВидалити
  3. очень яркая и красивая открытка! мне понравилось:)

    ВідповістиВидалити