Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

пʼятниця, 30 вересня 2011 р.

Доповнення до гостьової книги

Ну оскільки попередню книгу я робила на весілля свого братика, то відповідно тільки тим не обійшлось. Все мало бути якнайкраще. То ж ось продовження... І робилося все в схожому до книги (як на мене) стилі.
Ну насамперед покажу бонбоньєрки.  (всі фото клікабельні та мають великий розмір)
Ось так вони виглядали і було їх зроблено понад 70 штук. "Групове" фото )))
На додаток до них також були і картки з іменами гостей. І разом це виглядало ось так:
Багато розписувати не буду. Тут і так все зрозуміло. 
Хочеться ще тільки уточнити те, що весільний букет молодої був зроблений також своїми руками і в "комплект" до нього були прикрашені також бокали. 
Ось така краса, на мою думку, получилась. Ще декілька фото:
І на останок фото зі столу молодят....
З цими роботами хочу взяти участь у завданні Сервировка стола від Altered Art (до 14.10.2011).
Дякую за Ваш інтерес до моїх робіт!

7 коментарів:

  1. ого!!! суперово прикрасила братове весілля ))) шкода що на моєму не було такої сестри поруч )))
    Не пропадай!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. шикарно!!! ти молодчинка!!! так гарно все продумано!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красиво получилось! Спасибо за участие в задании от Altered Art!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Дівчата! Мені надзвичайно приємно чути від Вас слова похвали!
    Зірочко, я іноді шкодую, що коли сама виходила заміж ще не знала про всяку таку красу (але, мабуть, з бажання прикрасити власне весілля і зробити не так як у всіх почалось власне моє захоплення кардмейкінгом та виготовлення всякого весільного "начиння")...

    ВідповістиВидалити
  5. Суперско! Очень красивые фото!
    Спасибо за участие в задании альтер-блога!

    ВідповістиВидалити
  6. Все таке суперове! мені завжди хотілось спробувати себе в цьому, та поки не було нагоди.

    Заходь за нагородкою http://madebyvalentynka.blogspot.com/2011/10/blog-post_15.html

    ВідповістиВидалити