Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

вівторок, 20 вересня 2011 р.

Fashion Guestbook

Чому така назва??? Тому що надихнуло мене на створення саме такої гостьової книги завдання (до 1.10.2011) у челлендж-блозі Лери "Подари кусочек счастья". Мені потрібно було терміново зробити книгу побажань на весілля свого братика у Москву. Сторінки для неї готові лежали в мене вже декілька тижнів, а от з обгорткою було туго ((( Та це завдання врятувало мене. Мені дуже подобається Блейк Лайвлі, а прочитавши умови завдання зразу згадалась її сукня з вручення Emmy 2009 і саме це фото надихнуло мене. 
Та спочатку робота, а потім фото для натхнення )))
Нічка видалась "малосонна" та ось що з того вийшло:
Основою в мене був червоний бархатний картон прошитий білою ниткою. 
За рамочку величезне ДЯКУЮ Оксані-Зірочці. Ти мене дуже виручила )))
Всередині як завжди: титульна сторінка, а за нею багато однакових позолочених, із іменами молодят та датою одруження, місцем для підпису та фото гостей...
 
А тепер можна і фото самої Блейк...
Також хочу прийняти участь у завданні "Яркое признание" (до 10.10.2011) від творчої майстерні Jenny Art. Сподіваюсь, моя робота підійде, все ж таки весілля пов*язане з признанням...
Ну і ще декілька фото:
 
Дякую, що Ви в мене є!!! Хорошого Вам дня і творчих успіхів!

4 коментарі:

  1. Надзвичайно красиво! Насичений червоний так і притягує до себе)

    ВідповістиВидалити
  2. да, свадьба - это признание еще какое!:) спасибо, за участие в ДжениАрт!
    книга прекрасна!

    ВідповістиВидалити
  3. Люсь!!! Ти молодчина! Вишукана книга!!!! І Славіку вітання!!!=))

    ВідповістиВидалити
  4. Роскошно! Спасибо за участие в задании ПКС!

    ВідповістиВидалити