Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

пʼятниця, 25 травня 2012 р.

Я повернулась... І не з пустими руками

Привіт мої дорогенькі!!!!!
Я ніде далеко не пропала і навіть досить багато листівок роблю. Та на превеликий жаль катастрофічно не вистачає часу, щоб Вам це все показувати.
Багато про всі свої трудові будні писати не буду.
Сьогодні я до Вас з найновішою роботою. Робила в подяку для дуже хорошої людини. Сподіваюсь, їй сподобалось )))
Нічого особливого, та мені вона дуже подобається.
І хоть я ДУЖЕ рідко з*являюсь, та читаю я Ваші блоги щодня. Тому іноді і натрапляю на різні завдання.
Коли потрібно було зробити цю листівку, мені нічого путнього не приходило в голову. Та переглядаючи челендж-блоги я натрапила в "Первый Белоруский челлендж-блог" ось на це завдання з палітрою.
Звичайно усіх кольорів я не використала, та основна кольорова гамма в мене витримана. Вона мене дуже надихнула. Підібрала я папери, квіточки і всяке-таке, але якось воно не клеїлось все разом. Та тут на допомогу прийшло ще одне завдання. 

В "Скрап Галереї" запропонували цікавий скетч. Як раз в моєму стилі (просто я рідко коли надихаюсь скетчами, та завжди бувають винятки).
 Тому спробую свої сили у цих завданнях. Просто "На пропало" )))
Як зазвичай всередині було місце для побажань. Хоча воно й було невеличке, а це був колективний подарунок, місця для "автографів" вистачило усім )))
Ну і як завжди, стараюсь не забувати про якісь "особливі моменти". Ото загнула ))) Насправді мова йде про деталі на моїх роботах ))) Часом хочеться просто "поумнічати".

 І ще одне фото на прощання, бо треба ще багато чого зробити, а зранку, на жаль, треба бігти на роботу.
Я ніяк не можу визначитись з своїм логотипом (чи як його там правильно назвати), тому продовжую експериментувати. І ось один з варіантів. (Я так підозрюю, що на цьому я не зупинюсь).
На цьому все. Кажу Всім На добраніч і бажаю солодких снів!
Дякую, що не забуваєте мене, таку прикру, і заходите в гості )))

Завжди Ваша LjudMilka

3 коментарі: