Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

неділя, 10 червня 2012 р.

А я все експериментую...

Всім привіт! 
Я до Вас з новою роботою. А чому експериментую?
Давно вже планувала спробувати варіант з прорваним посередині фоновим папером, а всередині квіточки. Та все якось не бачила чіткої картини. Та  все ж таки наважилась. Ось що з цього вийшло...
Не знаю, на скільки мені вдалось втілити задум в життя, та все ж таки мені результат сподобався.
Заодно і поекспериментувала з кольорами. 
Що стосується самого проекту, то це була гостьова книга в подарунок. 
Все по звичній схемі. Кріплення - кільця (заховані зовні). Місце для фото молодят на внутрішній стороні обгортки та імена з датою на першій сторінці.
А дальше все по ще простішому сценарію... На кожній сторінці повторюються імена, дата, місце для фото гостей і секція для підпису. І як завжди - написи та обручки "позолочені" фольгою.
Основою для обгортки послужив чудовий червоний картон із золотими трояндами (він мені сподобався з першого погляду))).
А за фоновий папір на обгортці дякую Грушечці, який мені колись давненько дістався у подарунок (Ви можете знайти такий же в магазині "Скрап-студія з Любов*ю").
Сподіваюсь, молодятам сподобається. Я довго переглядала їхні фото, щоб зробити щось особливе саме для них (я молодят особисто не знаю, книгу мені замовили).
І ще кілька фото для "похвастушок"...
Критика як завжди приймається )))
Дякую, що заходите в гості і, хоча я й рідко з*являюсь, все ж слідкуєте за моєю творчістю.

Завжди Ваша LjudMilka

1 коментар: