Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

субота, 13 жовтня 2012 р.

Річної давності...

Саме так. Річної... Рівно рік тому я робила листівку. На превеликий жаль, тоді в мене не було можливості її сфотографувати, тому я так і віддала її, не залишивши собі жодної згадки )))
Зараз мені принесли мою роботу для фотосесії і я зразу ж не забарилась з постом.
Тому "Прошу любить и жаловать" ....
 Головною вимогою було - присутність коробочки. Адже в комплекті до цієї листівки основним подарунком були сережки. 
Стосовно кольорів... Раніше мені не дуже подобалось їх поєднання. Але через рік щось змінилось, от тільки не знаю що саме: чи моє бачення і вподобання чи кольори на листівці ))))
А в середині все просто - місце на побажання та маленький "конвертик", де і заховалось фото.
От тільки мучусь у здогадках, чому тут так і нічого не написали?.. Обов*язково уточню при зустрічі, а то якось мені не зрозуміло...
Ну і звичайно ще кілька фото просто так.
P.S. Вибачайте за мою відсутність, часу зараз вистачає лише на роботу. 
І величезне ДЯКУЮ всім, хто таки заходить до мене у гості )))
Вдалого Вам суботнього вечора і гарних вихідних!!!

5 коментарів:

  1. Класно, коли твої речі цінують і бережуть. Мені особливо це приємно. Можливо тому й побоялися цю красу псувати і ніц не написали )))

    ВідповістиВидалити
  2. дуже класна листівка вийшла.. я б навіть назвала це не листівкою, а якось, не знаю як.. робота маштабніша чим листівка! дуже гарне поєднання кольорів і і класний оцей квітковий коврик під, чи то навколо, коробочки) додає тепла та святковості!

    ВідповістиВидалити
  3. Дівчатка, дуже дякую за такі хороші слова. Приємно також, коли твою роботу цінують хорошою похвалою - це додає натхнення на нові роботи )))

    ВідповістиВидалити
  4. Щось я провтикала твій пост))) Твоя листівка в чисто твоєму стилі - така насичена, багатокишеньково-листівково-функціональна)))) Одним словом кльова! І кольори теж мені дуже сподобались)))

    ВідповістиВидалити
  5. привіт)) так приємно читати українські блоги, адже наші дівчата такі талановиті)) І ти одна з них, мені в тебе дуже подобається і я запрошую тебе по нагородку до себе в гості http://strana-rukodelkina.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити