Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

неділя, 13 січня 2013 р.

Трошки із запізненням

Не прошло и полугода... як то кажуть.
Вроді і Новий Рік вже пройшов, а я все не мала часу виставити фото своїх новорічних робіт. Але оскільки сьогодні доволі близьке до цього свято - то ще не все втрачено )))
Покажу Вам сьогодні одне із своїх замовлень - 20 Новорічно-Різдвяних листівок.
В цьому році мені хотілось трішки відійти від своїх звичок і спробувати щось нове. Ось що з цього получилось.
Усе доволі просто, але для мене вони видались доволі теплими і затишними. 
 В складеному і правильному вигляді вони були досить вузькі - але однією із вимог було їхня вмістимість у конверт.
Напис - це штамп, який мені подарувала Мар*яна-Грушечка, власниця чудового інтернет-магазину Скрап-студія "З Любов*ю".
Написи і також кожна сніжинка проштампована різними кольорами і покрита прозорою пудрою, всередині сніжинок - рідкі перлинки (Така класнюча штука!!!)ю
Ось так я готувалась до новорічних свят. І це все, що я встигла сфотографувати.
Покажу ще по традиції кілька додаткових фото.
Сподобались мені дуже на той раз мої творіння - а таке буває доволі рідко. Можливо магія Різдвяних свят подіяла? )))
 А як Ви відсвяткували свята? Сподіваюсь усі склали план дій на прийдешній рік.
Тому бажаю Усім здійснення мрій, втілення задумів і досягнення цілей! Нехай у цьому році Вам все вдається! Нехай натхнення Вас не покидає, а музи приносять все більше цікавих ідей! Нехай Вам все в житті вдається легко і кожен день приносить масу приємних вражень і хорошого настрою!!!
З Новим Роком і Різдвом Христовим, мої дорогі та вірні читачі!
Христос Народився!

Немає коментарів:

Дописати коментар