Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

неділя, 3 березня 2013 р.

Запізніла Валентинка )))

Всім привіт!
Ось нарешті знайшла трішки часу і хочу показати Вам листівку, яку робила ще у подарунок на день св. Валентина.
Вимоги були наступні: шось маленьке і з червоним сердечком ))) Ось що в мене получилось...
Насправді листівка була дійсно невеличка: 10*7 см. Але це все гарно запаковувалось в коробочку.
Улюблене фото цієї пари - їх поцілунок з трьох "частинок". Ш мені дуже захотілось використати тут імітацію плівки. Тому поверх фото на коробочкі є прозора плівка з роздрукованим кадриками, межі яких спеціально не збігаються з межами фото - мені так видалось значно цікавіше )))
Всередині самої листівки був золотий конвертик, в якому ще два фото закоханих. Печатка на конверті - гарячий клей у формі троянди, покритий червоною бархатною пудрою.
До речі, ще одна деталь - серце на листівці теж покрите червоним бархатом, але на жаль, фото це не передало...
На разі це усе. Часу на скрап все менше і менше, хоча часу і в деякій мірі можливостей, на разі, є більше, ніж раніше. Ось так завжди - як є одне, нема чогось іншого, і навпаки. Так і живемо )))
Дякую, що не забуваєте. Обіцяю виділяти більше часу і з*являтись трішки частіше. По крайній мірі, спробую )))
Всім гарного недільного вечора і вдалого початку робочого тижня (і не тільки початку)))

1 коментар: