Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

понеділок, 6 травня 2013 р.

Христос Воскрес! і весняна листівка

Весна розквітла наче казка,

І сяє сонцем височінь небес.
Вітаю з світлим святом Пасхи!
Христос Воскрес!
Воістину Воскрес!


І попри таке ВЕЛИКЕ СВЯТО покажу ще одну свою весняну листівку. Ну насправді то не зовсім класична листівка, а свого роду коробочка з місцем на привітання і фото (я в своїх традиціях))))
Ну а тепер по порядку. Це коробочка для дуже позитивної дівчини на день Народженння і ось так виглядає верх.
І дійсно хотілось зробити щось дуже веселе і весняне. Ч и мені це вдалось - судити Вам.
По задуму мала бути коробочка у вигляді блокнота, але насправді мені це не дуже вдалось. Ну і обіцяне місце на побажання ...
... і на фото...
Не буду багато писати. А просто додам по традиції ще декілька фото.
 
Насправді саме на таку роботу мене надихнуло два завдання:
* Весняна Палітра від ArtClubUA до 12 травня (можливо я і не зовсім вілтворила запропоновану палітру, але це моє бачення ))) 

* та завдання по незвичній формі від Волгоградського скрап-клубу до 26 травня

Ще раз вітаю усіх зі святами!
І дякую усім хто заходить, дивиться, оцінює і коментує мої роботи. Мені надзвичайно приємно і дуже важлива Ваша думка.

З найкращими побажаннями
LjudMilka

1 коментар: