Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

пʼятниця, 4 жовтня 2013 р.

Повернення...

Судячи з Великоднього привітання в мому попереднбому пості - давно мене не було... Насправді робота забирає повністю весь час, відповідно його не вистачає ні на творіння, ні тим більше на їхню публікацію.
На разі в мене довгожданна відпустка і в перші її дні мені вдалось зробити ще один подарунок. А зараз поки полуденне сонце занадто сильне для загоряння, вирішила поділитись своїм останнім творінням. Під час його створення я вкотре зрозуміла на скільки сильно я скучаю за творінням листівок - люблю я цю справу...
Та не буду відволікатись. Ось загальні фото:
 Як Ви вже, мабуть, зрозуміли, то коробочка у вигляді блокнотика, з книжечкою для побажань і конвертом для грошей. Цього разу для самої коробочки я використала гофрокартон.
Дальше просто фото.
 

Ось ще кілька фото самого блокнотика. Оськільки це був подарунок від колег по роботі (6 людей), то місця для побажань теж треба було більше - ось так і виникла ідея цілого блокнотика.
Кожна сторінка проштамплвана квіточкою, а в серединці ще є невеличкий декор.
Ну і звичайно кілька деталей...
 

На разі це все, як тільки будуть нові роботи і нові фото - зразу ж поділюсь.
Дякую всім, що не забуваєте і заходите.
Бажаю всім гарного закінчення тиждня і веселих вихідних!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар