Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

неділя, 5 жовтня 2014 р.

Не знаю як надовго, але я повернулась

Всім привіт! 
Не було мене надто довго і, чесно кажучи, практично весь цей час я нічого не творила (в плані скрапу чи кардмейкінгу). На то було багато різних причин, але не буду Вас цим грузити. 
На разі є шалене бажання щось зробити (нарешті навіть навела порядок в своїх скрап запасах) і часу трошки з*явилось, але (і тут не обійшлось без того АЛЕ)))) не вмію я чогось робити "просто так", а після такої перерви і замовлень особливо нема... Та думаю, з цим я якось справлюсь.
Щось я вже розписалась багато, пора переходити до діла. 
А якщо говорити про творчість, то хотілось би все таки показати свою останню роботу. А остання моя робота - то дитячий альбом, який я подарувала свому похреснику на його перший місяць. На щастя малому вже 1,5 року майже, а я щойно спромоглась зробити фото і наважилась їх показати. 
Тому... Можете судити строго (якщо сюди ще хоть хтось заходить в гості).
 Ну так ось, альбомчик цей на 7 розворотів до народження малюка і про перший рочок його життя. 
Отже розворот перший: місце на фото вагітної мами чи знімки з УЗД (це вже за бажанням батьків). 
 А на іншій стороні перші фото з пологового будинку )))
 Другий розворот: фото батьків ... 
 а також бабусів і дідусів )))  Як ж без найрідніших? 
 Третій розворот: зустріч з пологового будинку (згадуючи ту подію, думаю малувато там місця лише для трьох фото)))
 і обов*язково пам*ятка з Таїнства Хрещення (ну і куди ж без хресних батьків). 
 Дальше все просто, на кожному розвороті по 4 фото - для кожного місяця життя і трошки місця для записів перших досягнень.  
 Ну і по трошки деталей для кожного місяця.
Наступних два.
 А ось вже і п*ятий розворот. Продовжуємо рахувати місяці.
 А малятко все росте )))
 І наступний розворот.
 І ось малеча вже святкує свій перший рочок!!! Юх-ху )))
 І останній сьомий розворот: пора підсумувати як синочок ріс - вага, ріст...
ну і прикріпити фото перших навиків ))) 
 Ну якось так... 
Всі фони підбирала і друкувала сама. Старалась робити альбом в більш-менш нейтральних кольорах (не сильно яскравих) + рамки для фото всюди одного кольору.
Практично на кожній сторінці використовувала шикарні висічки від магазину Lesia Zgharda Design (при чому пригодились де-не-де і висічки з дівчачої колекції))), а також тут замовляла чудову стрічку з українськими написами).
Дещо також друкувала сама, а ще частину висічок та декору купляла у Аграфці (правда попереднє їх місце розташування мені було значно зручніше, адже я все таки люблю прийти в магазин, подивитись-роздивитись, "помацати" і вже тоді купити)))
Ну і як завжди на останок ще декілька фото деталей...
P.S. На останок прошу вибачення за якість фото: не навчилась ще я правильно фотографувати, ще й апарат не з найкращих, а про мої вміння в обробці фото я краще промовчу...
Чекаю на Ваші коментарі з критикою і сподіваюсь тепер я не пропаду аж на стільки.
Чесно кажучи, маю замовлення на схожий альбом для дівчинки, але боюсь що мені буде дуже важко його робити, адже смаки і вподобання мої і замовниці надто різні, боюсь не справлюсь. А як Ви справляєтесь в такій ситуації? Бо мені тоді легше відмовити, ніж братись за таку справу...

Немає коментарів:

Дописати коментар