Про мене

Моє фото
Я, мабуть, як більшість дітей, з дитинства відвідувала різноманітні гуртки. І лише зовсім недавно зрозуміла, що вміти робити все - потрібно. Але якщо це все тобі ще й страшно подобається робити, то це вже - важко. Мені дуже часто не вистачає часу на мої захоплення. Та нарешті я наважилась показати свої найулюбленіші речі. P.S. Критика приймається )))

четвер, 25 грудня 2014 р.

"Аґрафка здійснює мрії, а я мрію про…"

Сподіваюсь, що я ще встигну потрапити в число учасниць, які можуть отримати свою мрію у подарунок від чудового магазину "Аґрафка". 
Більш детально про умови акції можна почитати ось тут.
А тепер про мою мрію...
Вже дуже давно маю таємну мрію. Але оскільки останнім часом в силу певних обставин в мене було затишшя, а зараз починаю відновлювати свою творчу діяльність, то і мрія моя знов ожила... А ось і вона

Sizzix Big Shot Starter Kit

Вважаю, що це незамінний помічник у скрап творчості, адже допомагає створювати неймовірну красу і значно полегшує і спрощує процес її створення. А роботи з тисненими і вирізаними елементами виглядають неперевершено.
Ну що ж, буду з нетерпінням чекати завтрашнього дня і сподіватись на здійснення своєї мрії...
П.С. Побажайте мені удачі )))

Немає коментарів:

Дописати коментар